PD Pošte in Telekoma Ljubljana

Ajdovska deklica
Dom je ZAPRT

TRIGLAV 2864m, 29.-31.08.2013

29-8-2013 železniška postaja Nova Gorica 5.15 odprava za Triglav. Leon vodnik Ivan in Aleš pomočnika, Martina, Klara, Božo, Peter, Damjan se odpeljemo iz Nove Gorice v pričakovanju Mosta na Soči, kjer se nama
pridružita Milena in Mojca. Vesela družba z mnogo  humorja se bliža Bledu kjer nas čaka še Majda in taksi ki nas pelje do Aljaževega doma v vratih. Malica slikanje in priprava na vzpon. Vsi dobro razpoloženi tudi naša Martina, ki jo čaka prvi vzpon na Triglav in seveda tam primeren krst. Podamo se na pot po težki Tominškovi. Od Aljaževega doma smo krenili ob 8.30 Leon naprej nato Martina, ki je tako željna krsta na Triglavu za njo Ivan in ostali Aleš zadnji. Kmalu prečkamo gozdno mejo in prve zajle. Martina malo spreminja barvo vendar pogumno gre v plezanje saj nam je zelo zaupala. V rekordnem času do Staničeve koče. Čestitke, čaj jota, klobase, pivo in odpočiti gremo čez Rž do Kredarice, kjer se namestimo v sobo. Večerja analiza dotedanje poti vici humor kramljanje v veseli družbi. Ob 10h se odpravimo k zasluženemu počitku,vendar si imamo še veliko za povedati. Nobene utrujenosti ni čutiti. Zjutraj vstajanje ob 6h zajtrk in ob 7.15 odhod na Triglav. Martina je polna   adrenalina pripravljena na vzpon vesela ker smo ji dejali da je najhujše za njo. Ogleduje si planince kje hodijo in ne more verjeti, da bo tu šla tudi ona. Gremo v istem vrstnem redu. Martina v primežu Ivana korak za korakom kot, da je bila že velikokrat na Triglavu. Vrh Triglava ura je 9.15 čestitke poljubi novi Slovenki, krst.  Z Ivanom sva bila nesramna, ker sva jo tepla oba. Vreme je čudovito tako, da smo na vrhu več kot eno uro. Sledi spust do Doliča. Martina koraka kot izkušena planinka z malo pomoči. Koča na Doliču, polenta z golažem, klobase pivo počitek malo spanja, Martina ne more spati, očitno zelo srečna. Še vreme nam je naklonjeno je oblačno ko se
podamo čez Hribarce. V rekordnem času smo vrh Hribaric. Počitek in nadaljevanje poti proti Sedmerim jezerom. Pri ledvičnem jezeru počitek z namakanjem nog. Prihod v koči nas pričaka Darjo, ki je prišel čez Komarčo in se nam pridruži. Počitek namestitev v sobo, večerja in nato zabava s harmoniko in plesom, nihče ni utrujen pleše cela koča. Božo sicer naš harmonikar veselo prepeva z godcem. Škoda veselja je konec ob 10h. V sobi spet analiza dne vici humor, vstajanje ob 6.15 zajtrk in odhod ob 7.30 proti koči Planina pri jezeru Vmes se ustavimo na planšariji na Dednem polju, jemo kislo mleko, jaz neroda je polijem, ker sem je hotel dati Martini. Zopet pot pod noge in že smo na Planini pri jezeru, počitek in odhod proti Vogarju. Bolj se bližamo cilju bolj smo tiho. Še zadnja postaja Vogar,  počitek pivo in odhod proti Stari fužini, kjer nam je Majda dobila odlično gostilno z odlično domačo gurmansko hrano. Žganci, ječmenka, klobase, mešano meso na žaru štruklji, kislo mleko in seveda zlata kapljica. Nato sledi še kopanje v Bohinjskem  jezeru za najhrabrejše:  Ivan, Božo, Aleš, Peter, Damjan. Avtobus proti Bohinjski Bistrici, vlak in že se peljemo proti Mostu na Soči, kjer nas zapustita Milena in Mojca. Prihod v Novo Gorico ob 18.50. Sedemo na vrt železniške postaje analiza uspešnega izleta. Zanimivo nihče ni utrujen vsi bi bili še tukaj vendar po dobri uri gremo domov dobre volje in nepozabljene družbe. Ivan, Aleš, Martina, Klara,Mojca, Milena, Majda, Božo, Peter, Damjan hvala vam za nepozabne tri dni v prekrasni
družbi.
Tekst: Leon Ličen
Fotografije so prispevali: Aleš Koršič, Leon Ličen, Majda Resman, Martina Žnidar